Jumaat, 14 Oktober 2011

maaf, sy suke tp x bole syg

Assalammualaikum....

hurm...hye buddies..lately saya banyak berubah. Ad yang kate berubah pada kebaikan tapi saya benci ngan diri saya sekarang..

~ saya akui perubahan saya ad yang pd kebaikan..tp ad jgak pd kburukn...ape yg saya benci pd perubahan saya???!! hurm..
~ dulu..bg saya chenta xkn hadir slagi kite x kawen ngan soulmate kite..tp rupenye chenta tu complex..
dulu..saya x pernah terpk nk berchenta sbb saya rase lelaki menyusahkan..
dulu..bagi saya..saya x perlukan lelaki yg berglar kekasih sbb saya da ad mama,abah,adek

~sekarang...saya mula belajar suke seseorang
sekarang..saya mule belajar cemburu
sekarang...saya mule belajar berfikir aty lelaki
sekarang...saya mule belajar berkawan dgn lelaki

~ saya akui ad baiknye sume ni jadi....
sbb..--> saya dpt kawal baran saya ngn lelaki
saya  mule belajar masak..he~
saya mule belajar pakai heel
saya mule belajar pakai skirt..(labuh la)
saya mule belajar pakai bedak..(make up mungkin)

~tapi saya benci bile saya...
suke dia tapi x bole sayang dy..
pnat nak anggap dy kawan..
bru phm prasaan org yg saya kutuk berchenta dulu..

~utk dia..
"thanx awak sbb anggap orang kawan.."


~Ya Allah, kau kekalkan hati ku untuk Mu..ko temukan aku dengan hati yang ad pada Mu..
Namun, andai ini jodohku..aku mohon jauhkanlah kami..
untuk beri ruang kami perbaiki diri..
untuk beri ruang kami mencintai Mu sepenuh hati sblm mencintai soulmate kami..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan