Khamis, 2 Februari 2012

sayang dia...tinggal dia...

Assalammualaikum...
banyak benda nak citer rase tadi..
tapi....
macam terbang ke awan nano pulak...
hehehe

ok..
semlm bezday kawan v('_')v aku
erm...aku ada wish as kwn biasa...
tp dia xde ape2 respon...
mmg x bole ea nk kwn ngn org yg da couple ni...
haila~

berkenaan dgn perkara ni...
mmg la aku SEDIKIT patah hati...
n buat sume sahabat2 terdekat risau kn aku...
hahaha
dyorg lak terlebih emosi..
thanx frenz
tp...
ada bersoalan-soalan dari sorg kwn aku ni
lemas lak kdg2 aku nk menjawab
mcm kiah propa sungguh
tp sbb dia ni alert la sesgt ngn aku
so aku jwb je la dgn pnuh ktulusn jiwa...
soalan dia....
jeng
jeng
jeng
...
yus, tu bkn first love kau ke?
yus, knape kau tak fight je?
yus, kau x rase sedih ke?

hahaha
so aku nk kongsi jwpn aku...
yg mungkin bg yg tgh patah hati skunk...
bole baca n pk pk la sndiri..

kita selalu cakap...,Allah tu ada..,aku percaya Allah
tapi sebenarnya ada segelintir yg x ykin Allah tu ada
bukti?
ok,..siapa yg beri nikmat nyawa...?
yg beri nikmat akal?
yg beri nikmat taubat?
yg beri nikmat segala nikmat?
si dia?
xkn...tp bila si dia pergi atau kita dikecewakn si dia..
meraung-raung..
melalak-lalak..
mcm kiamat nk dtg sesaat lg...
relax lu...,

gila aku tak sedih...
of course i am
sedih sangat2..
my first love kot...,
tp aku ckp at ati aku...
Allah tu kan ada,
Dia kn maha mengetahui segalanya
Dia da susun perkara yg lebih baik dari ini..
buat apa aku nk patah hati sgt2
blom jd laki aku lagi
and..he not deserve to i cry..~btol ke eng aku ni
hurm...so, live in life with smile..
xde benda yg aku patut kecewakn
sbb cinta Allah pun aku tak dpt lg...
nk cinta manusia yg kuprum x kekal

ok...
so yg tgh patah hati tu...
jgn nangis2 dah
jom sesama cari imam muda...
x pon finalis akademi quran...
hehehe
sekian


Tiada ulasan:

Catat Ulasan